90% Waarheid + 10% Leugen = 100% Leugen

herrezen.jpg

Op weeswaakzaam zijn recent 2 artikelen geplaatst waarin wordt beweerd dat Jezus Christus zal terugkomen in 2017 en waarin ene Robert Weinland beweerd dat de 3e wereld oorlog zal beginnen in April 2008. Zoals zovele voorspellingen die zijn gedaan in de afgelopen ±150 jaar is ook hier de wens de vader van de voorspellingen. Maar als u een oprecht Christen bent, stelt u zich dan eens de volgende vragen.

Is dit wat G’d van mij/ons vraagt als Christen ?
Gaf Jezus als opdracht dat de bijbel een puzzelboek is ?
Gaf Jezus als opdracht dat wij op zoek moesten gaan naar de Anti Christ ?
Waar kan ik als Christen lezen dat we ons in zijn opdracht met jaartallen bezig moeten houden ?

Is de opdracht niet dat u als eerste G’ds Koninkrijk moet gaan zoeken en dat de rest u dan zal geworden ?

Ik kan mij namelijk niet aan de indruk onttrekken dat nu wij steeds verder in “De Eindtijd” geraken, veel mensen elkaar gek aan het maken zijn en dat evenzovele mensen psychologisch gezien een punt gaan bereiken waarop men zal doordraaien.
En volgens mij is dat precies het tegenovergestelde van wat Jezus heeft bedoeld en wilt.

Zoals ik in het vorige artikel “2008 het jaar van de steenbok” al aangaf zijn de toekomst voorspellingen die Jezus, en de profeten uit het Oude Testament, hebben gedaan niet voor niets gegeven. Maar net zoals met het “berekenen” van het getal van het Beest (666) staat er duidelijk bij “Hij die VERSTAND heeft” en in Daniël ligt de nadruk op “Wijsheid” ! En aan wijsheid, verstand, spiritualiteit, kracht en scherpzinnigheid ontbreekt het nogal vaak. Om over de hoeveelheid Liefde en Genade nog maar te zwijgen.

Christenen moesten als Opdracht het Goede Nieuws van G’ds Koninkrijk doorvertellen en van de Opstanding der doden lees ik in mijn bijbeltje. Want als Jezus terugkomt zal de vraag zijn of Hij “Het Geloof” nog wel zal vinden. En ik heb daar zo mijn twijfels over.
Van Geloof Hoop en Liefde, Genade en Vergiffenis lees ik in al die voorspellingen en gegeven jaartallen namelijk niet zoveel. Het is eigenlijk nog veel erger, doordat velen te hoop lopen dat zij wel eventjes door de wederkomst van al het komende onheil gered zullen worden door een opname verkillen juist al die Genade gaven van de Geest en het stort juist velen in een geestelijk verderf. Betekend dit dat we dan maar niet naar de tekenen des tijds moeten kijken ? Zeer zeker niet, maar de Opdracht die Jezus heeft gegeven staat nog steeds, helaas vallen steeds meer christenen in de verleiding door op zoek te gaan naar precies het tegenovergestelde.

Ik hoef als Christen namelijk helemaal niet te weten wie die AntiChrist is, ik wil namelijk juist als Christen weten wie en wat Jezus Christus is. Want Hij geeft: Genade, Liefde, Vergiffenis, Hoop, Waarheid, Licht, Kracht, Heilige Geest.

De geest van de antichrist daarintegen geeft precies het tegenovergestelde en door de vele voorspellingen en jaartallen zijn veel mensen op een weg gekomen waarop ze dolen en dwalen en als blinde gidsen leiden zij anderen naar de geestelijke valkuilen van het geestelijke verderf. Dat klinkt misschien hard maar is beslist niet de bedoeling maar ik wil u als medemens en als Christen wel waarschuwen, want in Christus zijn immers alle mensen gelijk. Helaas wordt de Opdracht van Christus door het doen van negatieve voorspellingen en het geven van jaartallen juist verzaakt. Zijn Woord is GEEN PUZZELBOEK ! Lees dus Zijn Woord de Bijbel en NIET de theorieën van mensen !

Tegen de tijd dat die zogenaamde Antichrist zal komen dan zal G’d op zijn eigen tijd hen die dat moeten weten dat ook laten weten en Hij zal met die Antichrist uiteindelijk zelf wel afrekenen. Daar heeft G’d ons helemaal niet voor nodig, wij hebben Hem juist nodig en juist in deze tijd nog meer als in de voorgaande 1900 jaren.

Want ondanks alle goede bedoelingen schuilt het grootste gevaar hier in dat de tegenstander zich bedient van G’ds Heilige Woord om daar een paar procenten leugen in te verweven waardoor mensen in de war raken. En dat is precies zijn bedoeling, dat u in verwarring raakt. Als er één beweging is die wereld beroemd is geworden met het geslepen onderwijzen van een vervalst evangelie dan zijn het wel jehovas getuigen. Ook zij deden vele voorspellingen met jaartallen en gaven daar eigen menselijke inleggingen in, ook bij hen werd zo de wens de vader van de gedane voorspellingen. De schade in de mensen is er dan ook naar. De tegenstander heeft er zijn zin mee gekregen, massa’s gebroken en gefrustreerde mensen. En van de Liefde en de Genade is er in al dat soort bewegingen bitter weinig te vinden, sterker, het is er niet. En zo zijn er dan door het vermengen van 90% Waarheid met 10% Leugen hele generaties opgegroeid in 100% Leugen. Want het Hart is uit het Evangelie gehaald en door deze spirituele operatie zijn er vele afwijkende evangelieën ontstaan, ontdaan van “De Persoon Jezus Christus”

Op 11 en 12 Mei is het Pinksteren, bid maar dat G’d veel en vaak zijn Heilige Geest van Genade, Vergeving en Liefde mag uitstorten, in plaats van dat u zich bezig houd met zaken die u afhouden van wat G’d door Jezus Christus werkelijk van u wilt en vraagt.

Ik kom toch wel heeft Jezus gezegd, lees het zelf maar, Hij Komt ECHT maar niet zoals de mensen in de wereld denken dat Hij zal komen. Want er staat geschreven : Deze Jezus die van u is opgenomen zal precies zo wederkomen.

Advertenties

3 reacties op “90% Waarheid + 10% Leugen = 100% Leugen

  1. Hierop kan ik alléén nog maar AMEN zeggen. Hierin vind ik de liefde van Jezus Christus terug, ipv de hardheid en de kou, die ik lees in het boek over het einde ter tijden van Rober Weinland. Bedankt voor een bevestiging die ik eigenlijk al lang van binnen wist.

    Like

  2. ik heb nu 2 hoofd stukken gelezen en van het boek en ik word zeer verdrietig ervan
    als dit onze profeet is verheugt u niet
    onze heilige heer en hoeder over ons leven
    is de ultieme rechter voor hem zullen wij staan
    verheugt u want mijn vader heefd vele kamers
    zij naam is geprezen zijn woord is waarheid en
    niet een boek die zo oordelend is over mens en geloof
    dan u

    Like

  3. Pingback: Zeitgeist – The Movie – De Grote Misleiding !! « Bent u al de Pineut ?

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s