EO Visie Artikel – JG aan de Deur

Jéhovah Getuigen aan de deur.
Klik op de plaatjes voor een vergroting
of download het artikel in PFD formaat hier !


Referentie : Wachttorenkijker

6 reacties op “EO Visie Artikel – JG aan de Deur

  1. Maakt mij het nou uit waar de EO naar verwijst…zal mij een rotzorg zijn. De artikel staat opzichzelf!

    Pineut, een fantastisch artikel om te lezen! Fijn dat je het geplaatst hebt!! Het geeft weer stof tot denken en de nodige informatie om de Jehova-getuigen opnieuw te woord te staan.
    Want wat komen zij ineens weer vaak langs….pfffft!

    Like

  2. Hoi Hoi

    Ik lees regelmatig nog op eindtijd, maar ben er geen lid meer
    daarom reageer ik maar ff hier.
    Jouw reacties getuigen van kennis van zaken hoe het er bij het WTG aan toe gaat.
    Je weet ook hoe het in de koninkrijkszalen en hun bijbelstudies in elkaar steekt.
    Ik lees je reacties graag.
    Ik krijg ze niet vaak meer aan de deur, de JG’s, maar heb wel n tijdje in n groep gezeten die ex JG’s opvangt en ze helpt eruit te stappen indien gewenst.
    Want dat is niet zo eenvoudig zoals je wel weet.
    Ik heb al vele getuigenissen gehoord van ex-leden, door de hersenspoeling zijn ze zwaar getraumatiseerd ALS ze er dan eindelijk uitkomen.
    Verlies van familie en vrienden, de dreiging om vernietigt te worden als men zich bij “babylon”voegt etc etc
    Die mensen hebben t moeilijk hoor.

    Groeten van EMJE

    Like

  3. Pingback: Wachttorengenootschap toont (alweer) goede kant « Bent u al de Pineut ?

  4. Pingback: Het Wachttorengenootschap leeft écht in een compleet andere wereld. « Silvia Videler's BOINNNK !!!

Geef een reactie

