Brandweervrouwen in Hoofddoek in de UK

Hopelijk volgt NL snel

UK_Brandweerkostuum

Bron : Daily Mail via Nieuw Religieus Peil

Naschrift Pineut : Onduidelijk in het originele artikel bleef of de kleding ook van speciaal brandwerend materiaal is gemaakt. Dat zal toch wel ?

door pineut Geplaatst in Bizar

Eén reactie op “Brandweervrouwen in Hoofddoek in de UK

  1. Ik vraag me af of je in zo’n lange rok wel makkelijk kunt bewegen, trappen klimmen, enz.
    Het helpt misschien wel als je boven op een gebouw zit en je moet van het dak springen. Wellicht werkt het als een parachute…ik hoop dan wel dat er onder die rok toch nog een brandweermannenbroek schuilt…

    Verder vind ik de vrouw er keurig uitzien. De hoofddoek staat haar prachtig en met de rok zou ik mij op een bal, met elegante sandaaltjes eronder, helemaal thuis voelen.

    Maar meningen verschillen…

    Like

Geef een reactie

