Ingezonden video uit Nieuw Zeeland

De wereld is veranderd in een dorp dus af en toe wordt er iets ingezonden vanaf de andere kant van de wereld. Zo ook via mijn eigen “pineuten” youtube kanaal. Bij deze een ingezonden video met als titel :

U moet opnieuw geboren worden ! (You must be born again)

Naschrift Pineut : Zo ziet u maar, G’d werkt in mysterieuze wegen met mysterieuze mensen.

Pineut werd geroepen en wedergeboren in 1988 – 1 Tim 4:14 – Gedoopt op 25 Maart 2001.

Eén reactie op “Ingezonden video uit Nieuw Zeeland

  1. Ikke, gedoopt op 31 maart 1991 maar daadwerkelijk geroepen op 30 december 2000.

    ‘En Hij heeft tot mij gezegd: Mijn genade is u genoeg; want Mijn kracht wordt in zwakheid volbracht. Zo zal ik dan veel liever roemen in mijn zwakheden, opdat de kracht van Christus in mij wone. (2 Cor.12:9)’

    Like

Geef een reactie

