David Wilkerson video’s uit 2009 !

ZwaailichtDe huidige Economische situatie

Voor de Grote Depressie

De Wederkomst van Christus

Naamchristenen

Wat leven door Geloof betekend

Gebed dat de hel doet schudden

David Wilkerson waarschuwt voor de komende catastrofe in de VS

Referentie : David Wilkerson Visioen + Boekbespreking | Linktip : www.openbaring.org | Discussie op : www.gereformeerdgezind.nl | Leestip : Noors Visioen

Eén reactie op “David Wilkerson video’s uit 2009 !

  1. hallo ik ben lucas en woon in nederland (barendrecht)
    ik las in mijn bijbel en GOD is bezig op deze aarde
    zijn waarlijke kinderen gereed te maaken voor de opnamen maar dat gaat gepaard met caterofaale gebeurtenisen ik zelf heb de opdracht om zijn bruid gereed te maken door middel van gebed en evangelisatsie ik bid u zegen van de allerhoogste toe en de here der heerscharen heeft alles onder controle

    Like

Geef een reactie

