Foutje, bedankt.

Blog was enige dagen niet beschikbaar wegens persoonlijke omstandigheden, ik weet nog niet of ik nog wel verder wil met dit blog. Lezers met een dieper inzicht hebben aan een half woord genoeg waarom dat zo is. Ik heb dus maar even een poll aangemaakt, met de simpele vraag, doorgaan of stoppen ?

Vr. Gr. Pineut

8 reacties op “Foutje, bedankt.

  1. We hadden je al gemist! Goed dat je er weer bent.

    Dat je overweegt te stoppen kan ik met goed voorstellen. En het is je ook niet kwalijk te nemen.

    Is het nog een idee om een tandje lager te gaan? Af en toe iets plaatsen waar je es tegen aan loopt?
    Dat van Wilkerson (Anguish) vond ik bijvoorbeeld een smashing hit.

    Er is in Nederland niet al te veel op dit gebied. En de site van Left Behind zijn we ook al kwijt.

    Sterkte met de beslissing! Alle goeds en zegen!

    Like

  2. Ik ben blij dat je website weer in de lucht is,dageliks ging ik even kijken of je weer iets had te melden; totdat er niets meer te lezen was…..en dat was toch een gemis,ook mis ik je op andere websites met je fijne en vaak goede antwoorden.Dus hoop dat je het voor ons kan volhouden telkens wat nieuws te brengen wat anderen achter houden.Ik wens je van harte Gods Zegen toe.

    Like

  3. Ik had de snelkoppeling al weggehaald maar ik probeerde het toch nog maar eens en zie…..
    Je hoorde bij mijn vaste verzameling die ik elke dag even aan klikt om te kijken wat voor onrecht er nu weer aan de hand is
    Ik heb je poll ingevuld op doorgaan natuurlijk maar je moet zelf die afweging maken.
    Sterkte en groet en zorg dat je niet de pineut word !!

    Like

  4. Vooral niet opgeven. Gewoon een poosje rustig aan doen want ik verwacht dat het de komende maanden zeer druk gaat worden. De wereldgebeurtenissen komen in een stroomversnelling.

    Groet van Hiert.

    Like

  5. Ja, absoluut doorgaan, en inderdaad vond ik dat bericht van David Wilkerson ook heel goed, het heeft me even weer op m’n plaats gezet, bedankt ! We hebben elkaar in de toekomst heel hard nodig !!
    Gods zegen.

    Etty

    Like

  6. Doorgaan Pineut!
    Je onderwerpen zijn top en altijd up-to-date. En juist in deze tijd wil ik graag op de hoogte gehouden worden van de dingen die ‘zorgvuldig’ van het grote publiek wordt weggehouden.

    Groeten,
    Marlene

    Like

Geef een reactie

