Immigratie kostte tweehonderd miljard euro

2 reacties op “Immigratie kostte tweehonderd miljard euro

  1. Voorstel: Kunnen we geen subsidie van bv. Marokko of Turkije krijgen voor die mensen die vrijwillig naar NL komen en hier blijven?

    Met dat geld kunnen we onze ouderen dan een waardiger levenseinde geven, daar hebben ze recht op! Heb je wel eens gekeken of zelf mee gemaakt hoe de zorg is in een verpleegtehuis? Ik zou gelijk dood willen!!!!!

    Heb ’t niet over mensen die niet veilig zijn in hun eigen land!

    Like

  2. Er zou gewoon een stop moeten komen voor immigratie.
    Scherp het vluchtelingen beleid enzovoort. Nederland zit barstens vol.

    Andere landen hebben immers allang een stopper gezet voor immigratie, ik denk aan Australië,Canada enz. waar alleen hooggekwalificeerden die een nuttige bijdrage kunnen maken aan de samenleving toegang krijgen.

    Hier in DK zijn de regels ook streng geworden, moet wel,de uitgiften aan autochtonen rijzen ook hier de pan uit.

    Wat Key aantipt betreffende verzorgingstehuizen: het is (ook hier)onderhand vaak een treurige boel, ook binnen de gehandicapten zorg, en in de ziekenhuizen is de stress van het personeel bijna voelbaar.

    Ik moest bv vorig jaar een stalen pen in mijn pols geopereerd krijgen nadat ik mijn pols op 4 plaatsen gebroken had.
    De chirurg wilde het doen onder plaatselijke verdoving omdat er geen anestesie verpleegsters genoeg ter beschikking stonden!(bezuiniging)
    Ik vertelde dat ik erg moeilijk te verdoven ben maar pas na een lange tijd gerommel met spuiten hier en daar en draaien en trekken aan mijn arm moest hij toegeven dat ik inderdaad alles nog kon merken en werd er dan tóch personeel gevonden zodat ik volle verdoving kreeg.Godzijdank!
    Maar het was erg stressend om te moeten strijden voor een (noodzakelijke) volle verdoving terwijl ik al verrekte van de pijn vanwege een verbrijzelde pols.

    Toch denk ik dan dat iemand anders, die niet durfde protesteren, waarschijnlijk de pineut is geworden en heeft zich moeten laten opereren met plaatselijke verdoving.

    Het zal nog wel erger worden als straks de hele economie ineenstort.
    Goed dat mijn lieve ouders het niet meer mee hoeven te maken, wij, de levenden,
    moeten maar goed op onze gezondheid en elkaar passen,
    De openbare diensten verkruimelen voor onze ogen.

    Like

Geef een reactie

