Illuminati Kaart : Banken Fusies


In verband met het laatste nieuws over de zogenoemde “Valuta Oorlog” (‘Kans op valutaoorlog wordt groter‘) dit artikel uit 2010 nog maar eens in de schijnwerper ! Opvallend hierbij is hoe momenteel de huidige wereld valuta exact in volgorde van bovenstaande kaart worden opgeslokt. Over Bizar toeval kan met de dag minder sprake zijn.

http://www.fondsnieuws.nl/nieuws/headlines/artikelen/15098-europa-slachtoffer-valutaoorlog.html
http://libertarian.nl/wp/2013/01/scenarios-valuta-oorlog-interessant/
http://www.marketupdate.nl/nieuws/valutacrisis/de-wereldwijde-valutaoorlog-in-kaart-gebracht/
http://www.telegraaf.nl/dft/goeroes/marleen-evertsz/21252217/__Valuta_armageddon__.html
http://www.beurs.com/2013/01/29/de-spelregels-van-de-valutaoorlog/15806
http://biflatie.nl/artikelen/videos/george-soros-duitsland-is-gevaar-voor-europa/

10 Mei 2010

De volgende opvallende kaart in het Illuminati Kaart Spel uit 1990 is de kaart : Bank Merger oftewel Banken Fusies.

Let op hoe de grootste vis de kleine visjes opslokt. Ook hier is de hoeveelheid symboliek veelzeggend. De munteenheden (visjes) die worden opgeslokt in volgorde van de beurzen zijn respectievelijk de Japanse Yen ¥, het Engelse Pond £, de Amerikaanse  Dollar $ en de Europese €uro.

Toeval ?

Opmerkelijk : Reeds in 1990 was het Euroteken kennelijk bekend bij de makers van dit, meer dan bizarre wordende kaartspel. Terwijl men destijds juist bezig was met de ECU. Vreemd ? Raar ? Of spelen er hier hele andere duistere machten een ruineus spelletje met de gewone mensen. Wie het weet mag het zeggen………..

11 reacties op “Illuminati Kaart : Banken Fusies

  1. Beste Pineut, ik las je reactie bij Sivia Videler over de euro en dergelijke. Zou jij op je eigen site ook eens daar uitgebreid aandacht aan kunnen geven hoe jij de dingen ziet? Oftewel ’t bekommeraliseren van wat er allemaal dagelijks-wekelijks gebeurt?

    En ’t is bijna niet te geloven, ’t euro teken op ’t kleinste visje. Hoezo voorkennis? Het is allemaal zo gepland. Hoezo is de toekomst maakbaar? Ongeloofelijk!
    Wel vreemd dat de engelse pond de dollar gaat opeten in beeldtaal. En waar is de Chinese munt? Die is nu toch ’t sterkste?

    Like

    • Uiteraard zou ik graag wat vaker en ook wat dieper op bepaalde zaken in willen gaan, helaas ontbreekt het mij zoals bij velen aan tijd. Niet alleen het schrijven van artikelen maar ook het opzoeken, uitzoeken bijelkaar voegen van zaken neemt nogal wat tijd in beslag. Wellicht dat ik de komende dagen nog iets ga doen inzake de afbeeldingen op de euromunten, maar zoals gezegd het kost nogal wat tijd om e.e.a. te maken/schrijven. En dan heb ik het nog niet eens over het vertalen van bepaalde bronnen. Wat de Yuan van China betreft, het is geen standaard monetaire munt waarmee op de beurs als valuta wordt gehandeld. China gedraagt zich als een autonome economie en China is ook een autonome economie (communisme) vandaar dat je die ook niet op dat plaatje terugziet. De Japanse Yen daarentegen is net als de dollar, het pond en de euro een wereldmunt waarmee op de beurs gehandeld wordt. Je ziet dan ook dat de grootste vis alle andere vissen opslokt, met als laatste de euro. De grootste vis stelt mijns inziens hier de wereldbank voor. Het is die wereldbank die in de nabije toekomst mogelijk andere manieren van betalen aan de wereld zal aanbieden. Wellicht wordt dit eerst een wereldmunt met daarna een RfiD chip, maar andere mogelijkheden behoren ook nog tot het scenario.

      Like

    • Ik denk niet dat je die kaarten op de Nederlandse markt zult kunnen vinden misschien als je geluk hebt dat je ze tegenkomt op een rommelmarkt. Het spel is voornamelijk in Amerika en Duitsland verkocht in de periode 1995.

      Like

    • Ik heb hetzelfde probleem hier, krijg zelfs ruzie als ik .e.e.a probeer te verklaren en uit te leggen. Ik ben dan eerder verplicht om m’n mond dicht te houden en te zwijgen hierover dan dat men met een open geest zaken vanuit een ander perspectief zou willen bekijken. Kennelijk wil men niet graag verder kijken dan de droomwereld waarin men leeft. Dan maar op het internet filmpjes en korte artikeltjes posten……

      Like

  2. Inderdaad…mensen willen het vaak gewoon niet weten, zelfs als je het niet dan even niet over God hebt maar wel over dit soort dingen willen ze het ook niet weten. Vooral eigen familie (in mijn geval niet gelovig) is een probleem wat dit betreft, je ziet het al aan de gezichten als wilt vertellen wat er in de wereld aan de hand is (en je hoort ze bijna denken: achja, ze was altijd al een rare, we vonden haar altijd al vreemd) De ijzigheid is bijna voelbaar in de sfeer wanneer deze dingen ter sprake komen en de sfeer verandert merkbaar. En ja: ruzie zit dan in de lucht. Tja, wat moet je dan nog?

    Like

  3. Xanna, probeer het los te laten. Niet je familie, maar je hebt het gezegd en als ze er dan niets van willen weten is dat niet jou verantwoording maar Gods verantwoording. Ook mijn familie is niet gelovig, wel lieve mensen en als ik naar mijn ouders kijk, hoe gastvrij ze altijd waren en altijd klaar stonden voor een ander (nu zijn ze op zeer hoge leeftijd!) breekt mijn hart want ook zij moeten een keuze maken voor Jezus. Ze moeten niets, maar IK hoop dat ze dat doen, daar is de bijbel heel duidelijk over. Soms heb ik het gevoel alsof ik in twee werelden leef, bij mijn familie en prive zijn grote verschillen. Het lijkt wel hoe dichter je bij de Heer wilt leven hoe meer strijd je krijgt.
    Maar ik sprak hierover eens met een dominee een hele wijze lieve man en vertelde dat ik voor mijn familie bad en hoe moeilijk ik het vond om als enigste te geloven maar hij wees me op de schalen met lieflijk reukwerk die aangeboden worden aan de Heer (openbaringen), hij vertelde me dat dat de gebeden van de mensen zijn en God is een verhoorder der gebeden. Daar houd ik me nu maar aan vast en blijf bidden voor mensen die niet geloven en probeer Zijn liefde door te geven door te helpen, belangstelling te tonen en ze lief te hebben.
    De Heer immers heeft zelfs voor mij Zijn leven gegeven, nu dan ook zeker voor anderen!! Dus in de rust blijven, Xanna laat de liefde van de Heer door je heen werken en blijf bidden voor je familie. Sommige dingen lijken zoooooo onmogelijk, maar in Zijn woord staat dat ALLES mogelijk is voor degene die gelooft.
    Veel liefde en wijsheid toegewenst.

    Like

  4. Pineut, het is te gek voor woorden allemaal. En heel veel mensen weten NERGENS van? Wat moeten al die mensen die niet op zulke sites als deze komen? En het mmoiste is ook nog dat als je het hierover hebt je als paranoia wordt bestempeld!
    Heb illuminati kaart spel 1990 gegoogled en kreeg dan ook het vervolg uit 1995, in dit verslag stonden wwer andere links en je valt van de ene verbazing in de andere. Ook kijken Xanna…… Bedankt Pineut dat je je kostbare tijd hierin steekt om ons te informeren. Goed filmpje van de euromunten trouwens!.
    Bedankt, in liefde Elena.

    Like

  5. Elena, bedankt voor je bemoedigende woorden.
    Ik zal ook kijken naar die illuminatiekaarten, dus je googled ill kaartspel 1990 en dan ga je van het een in het ander? Zal het proberen.

    Like

  6. Pingback: Economisch Armageddon en U ! « Bent u al de Pineut ?

Geef een reactie

