Olie Ramp 2010

Bron : The Boston Globe
En ik zag een derde deel van de dieren in de zee dat werd gedood (door het gif) Openbaring 8:9

Eén reactie op “Olie Ramp 2010

  1. Ik zie dat ik hier nog wel kan reageren.
    op
    https://pineut.wordpress.com/2010/05/25/wachttoren-dictators-verwijderen-youtube-filmpjes/#respond
    krijg ik geen reactie interface. Mijn excuses voor de ongepaste plek voor de reactie die ik nu ga geven, deze is bedoelt voor de gelinkte pagina. Waar ik geen reactie kan geven, al is er wel een link voor. Over bovenstaand filmpje kan ik momenteel geen zinnig commentaar geven.

    wachttoren-dictators-verwijderen-youtube-filmpjes
    2 filmpjes etc…
    geef reactie, reacties 1/2/3whatever.
    #####################################################
    O, waarom moet die nonsens hier geplaatst pineut? Er is van mij al 1 Youtube filmpje gecensureerd, wat overal op internet gecensureerd is. Onlangs vond ik een mirror die nog werkte, dat is deze:

    Die zou ik liever zien op deze site!
    Denk je werkelijk dat je het Koninkrijk Gods zal beerven zonder humor?
    Over dat filmpje: Het is gebaseerd op informatie overt Opus Dei, die gegeven werd aan Greg Szymanski door Leo Zagami in 2007. Ook nederlandse kranten publiceerden er over. De Paus had een 24 jarige minnaar. Loisch, want het is een ex-jezuiet, ik weet dan al zonder biecht wat diens perverse daden en gedachten zijn….

    Ik wordt erg pissig van die anti-jehova’s getuigen propaganda, omdat ik en vele anderen elk jaar wel de censuur meemaken door de Antichrist, maar Pineut zwijgt er over. Volgens mij weet Pineut niet eens wie de Antichrist is, tijd dat ie Calvijn gaat lezen! Als jehova’s getuigen dan 1 keer een filmpje censureren, wordt van die mug een olifant gemaakt op desinformatie websites als deze, net als de meeste links hier rechts desinofrmatie websites zijn.

    DIE TOTALE ENTLOSUNG DER KATHOLISCHE FRAGE!

    Gebant in Nederland is bijvoorbeeld dit account;
    http://www.youtube.com/tlthe5th
    De filmpjes werken nog wel. In December 2008 viel de FBI echter bij hem binnen. Een bizonder leuk item voor een blog, want toen het Vatikaan een Youtube account nam, kwam zijn filmpje over de Rooms Katholieke achtergronden van Adolf Hitler op de eerste pagina in de zoekresultaten. En MokumTV maar brainwashen. Het Vatikaan is bizonder agressief op internet, ik zag veel websites gecensureerd. Hier nog een mooie, Eric Jon Phelps wordt geweert van Wikipedia door “ave ceasar”:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Eric_jon_phelps

    De waarheid is duidelijk. Blogs en websites die publiceren over die ontwerpen, maar dan jehova’s getuigen, de Joden, god weet wie allemaal de schuld geven, kunnen hopelijk nog eens heilig verklaard worden door hun geestelijk leider!
    (Martelaren van Gorkum)

    Like

Geef een reactie

