Concentratiekamp Overlevings Tips

W A A R S C H U W I N G
Onderstaande Video bevat Zeer Schokkende Beelden ! Rating +16
Kijken geschied geheel op eigen risico !

3 reacties op “Concentratiekamp Overlevings Tips

  1. Ik heb al heel wat tekst hier neer gezet en telkens haal ik het weer weg. Zoveel vragen en evenzoveel antwoorden.

    Kom tot de conclusie dat voor mij hier enkel machteloze stilte past.

    Like

  2. Schreeuwen om te waarschuwen lijkt mij echter normaler dan stilte!

    Internet in Nederland laat erg goed zien hoe erg deze situatie van naieviteit is. De genocide in de film is niet iets van de toekomst, maar van het heden. Ter illustratie, de moord op Theo van Gogh; Wilders zal de oplossing brengen. Hoewel ik al snel de leugens van die gast doorhad, want oplossen van de problemen die opzettelijk veroorzaakt worden in Nederland om blanke Nederlanders uit te moorden, waar ze mee bezig zijn wat te bewijzen is aan de hand die moslims krijgen ten overstaan van blanke immigranten, is integratie een zaak die het nog vele malen zal verergeren. Toch gaat 75% stemmen, dus 75% van de Nederlanders is eigenlijk al dood. Moslims zijn slechts het zwaard van de Antichrist, opzettelijk geimporteerd door de Jezuieten, waarvan mij bron is dat alle priesters bezig zijn met “vluchtelingenhulp” hoewel de Rooms Katholieke Papentempel zich bedient van inquisitie. Bovendien is Hans Kolvenbach een Arabist, was werkzaam in Libanon gten tijde van de Dutchbat missie daar onder zijn heerschappij…
    Dankzij die Nederlnders van Dutchbat, staan daar nu 7000 raketten gericht op Israel. Hierover veel informatie bij Barry Chamish
    http://www.thebarrychamishwebsite.com/about.htm

    Wat ik mis in de film, zijn de Vatican Ratlines. De eerste SS-ers die gevlucht waren, waren via het Vatikaan gevlucht. Dat boek is hier te vinden;
    http://reflectionsinthenight.com/
    Die website is gemaakt door een insider….
    Ehr, ik ben in zekere zin ook een insider, maar heb erg veel informatie, waarvan je kan kennis nemen hier;
    http://schooiers.actieforum.com
    De meeste websites die afgelopen jaar bouwde zijn gecensureerd, dus steel daar alles wat je interessant vind!

    Waarom Nederlanders niet begrijpen waarom en dat Kardinaal Pacelli, later Pius de 12de, Adolf Hitler financierde, is omdat Anton Mussert officieel Gereformeerd was. Om die link tussen de Gereformeerde Papentempels en de Katholieke Papentempels te begrijpen, wees voorzichtig want niet elke predikant daar is medeplichtig slechts de meeste, is als je weet dat de Gereformeerde Kerken zijn opgezet door Priesters van de Rooms Katholieke Kerk. Ik ben persoonlijk een van die priesters tegen gekomen. Dat bedoel ik ook als, ik ben een insider, omdat ik erg veel clericalen heb leren kennen in mijn jeugd. Een artikel die dit beverstigde, was van een Katholieke website enige jaren geleden, waar beweert werd dat al tijdens de 80-jarige oorlog de Katholieke predikanten erin waren geslaagt het Calvinisme te saboteren. Hoe ver dat waar is ligt in het midden, maar het beschrijft wel iets over de situatie die doorgaans geheim wordt gehouden.

    Als u christen bent, kijk alsjeblieft de film van Jim Arrabito over de infiltratie van de Papentempels(ecclesias). Inderdaad, ik kan ook koine grieks lezen. Als je die film al ooit zag, dan begrijp je waarschijnlijk wel mijn verhaal. De kans is groot, dat die film uit de jaren 1990, waarvoor de filmmaker vermoord is samen met zijn vader, binnenkort gecensureerd zal gaan worden. Een film van 2 uur, hier is een link;
    http://video.google.ca/videoplay?docid=5730251808212460790
    Uw kerken zijn namelijk geinfiltreerd. Als ze dat niet zijn worden er agenten op af gestuurd voor dat doel. Als u weet wie de infiltrant is, tracht te voorkomen dat die infiltrant dit weet. Misschien zijn er mensen in uw gemeente die infiltranten zo bang maken ooit nog bij u te infiltreren, dat het opghelost wordt.
    Leve de Geusen!

    Want dat werkt het beste. Meer informatie over verstandig omgaan met infiltraten van onze Admiraal:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Martelaren_van_Gorcum
    Maak ze heilig!
    Doet die Katholieken een plezier, heilig worden is het ultieme doel en bekroning op het Papisme!

    Like

Geef een reactie

