Paul McGuire – De zon gaat onder voor Amerika

Evangelist Paul McGuire bespreekt vanuit bijbels profetisch perspectief hoe de zon ondergaat voor Amerika (en feitelijk voor het gehele vrije westen zoals wij dat nu kennen) Diverse actuele zaken komen ter sprake.
Helaas voor niet Engelstaligen er is geen Nederlandse vertaling of transcript.

Eén reactie op “Paul McGuire – De zon gaat onder voor Amerika

  1. Hoi Pineut,

    even off-topic! Ik ben T-shirts aan het ontwerpen om mensen in mijn omgeving te prikkelen, zodat ze vragen waarom ik deze t-shirts draag!!

    Nou had je enige tijd geleden een plaatje met Nos?rtl en dan iets van propaganda!!
    Weet jij nog waar dat plaatje is, want ik heb gisteren een paar uur lopen zoeken op je site, maar ik weet niet meer onder welke topic je deze geplaats had!

    Please help me out!!

    Groetjes Geoffrey

    Like

Geef een reactie

