Uitgelekte foto Beatrix tijdens Bilderberg Conferentie

Bron : The West is the Very Best

3 reacties op “Uitgelekte foto Beatrix tijdens Bilderberg Conferentie

  1. Ik had tot gisteren nacht me niet meer zo verdiept over de gang van zaken in de wereld en hoe het allemaal zo mis kan gaan op sommige gebieden zonder dat daar maar iets aan gedaan word. En hoe de grootste groep mensen in onze “samenleving” (de burgers) dit over zich heen kan laten gaan??!!! Dit laatste is simpel te beantwoorden in een zeer diepgaand ingewikkeld complot. De media is voor dat laatste verantwoordelijk zei zijn degene die zogenaamd het nieuws ongezouten en ongeschonden aan de burgers moeten brengen. Dit gebeurt echter op hele kleine schaal nog maar omdat de media grotendeels in de handen is van de regerende instanties en zei bepalen wat er wel en niet gezegd kan worden.Zo word er zeer effectief een doek geworpen voor de ogen van de burgers en is het bijna onmogelijk een eerlijk beeld te krijgen over de plannen van de “wereld leiders” wat in mijn ogen een manipulatief plan is om de touwtjes die uit hun handen begint te glippen toch in hand te houden. Nou begon ik met tot gister nacht verdiepte ik me er niet meer zo in… Deze film (die is gebaseerd op feiten dit kun je zelf nagaan) heeft me een helder blik gegeven over de koers die de wereld al jaren vaart en in de komende jaren zal varen als de burger niet word wakker geschud. Deze onmenselijke koers word gezet door …. weet je kijk zelf maar en bepaal zelf maar zoals ik dat ook heb gedaan. Het is ongelofelijk in het begin maar alles echt alles wat ze zeggen klopt als je er onderzoek naar doet kan je alles wat ze zeggen ook zelf beamen. Het filmpje is wat aan de lange kant maar als je even tijd heb kijk er a.u.b naar het zal je ogen openen.

    Like

Geef een reactie

