Youtube Account verwijderd : inbreuk op auteursrecht

Beste bentualdepineut:

We hebben het volgende materiaal uitgeschakeld vanwege een melding van derden. Watch Tower Bible and Tract Society of Pennsylvanias claimt dat het volgende materiaal inbreukmakend is:

JW DC 2010 Release

Dit is de derde melding die we hebben ontvangen dat een van je geplaatste items mogelijk inbreuk maakt op het auteursrecht van anderen. Je account is daarom beëindigd.

Naschrift Pineut : voor diegenen die het willen controleren  http://youtube.com/bentualdepineut

Dit betekend o.a. dat een flink aantal video’s die op dit blog te vinden zijn dus NIET meer werken. Helaas het is niet anders. Dictators Rule the World !!!

6 reacties op “Youtube Account verwijderd : inbreuk op auteursrecht

  1. Ik kom steeds vaker tegen op sites dat fimpjes zijn verwijderd wegens schending van de auteursrechten. Daar gaat dan zo’n heel verhaal dat gebaseert is op deze fimpjes in zo’n artikel.
    We hebben de foto’s (copyright)al gehad bv op EQgen die niet meer geplaatst mogen worden zonder te betalen.
    Nog even en open internet is verdwenen.

    Dit is trouwens ook weer een overwinning voor de JG’s die het niet fijn vinden dat ze zo ontmaskert worden. Je hebt ze vast kwaad gemaakt Pineut! 😉

    Wat ik ff niet snap is je tekst;”Een van je artikelen mogelijk” Hoezo mogelijk??? Wordt dit dan niet onderzocht of dit werkelijk zo is? Is het uberhaupt zo dat bij een 3e melding je eruit ligt?

    Like

    • Ja na een 3e melding sluiten ze gewoon je account. Bij elke video die je upload wordt de stream door zogenaamde bots gescanned, dit is een geautomatiseerd proces. De meeste video’s worden gewoon geplaatst maar omdat er een vertraging inzit krijg je pas achteraf een melding of de muziek en/of het beeldmateriaal inbreuk maakt op rechten van derden. In veel gevallen blijft dan de video beschikbaar maar krijgt de kijker op youtube ook reclame te zien. Youtube wordt momenteel dusdanig veranderd en aangepast dat het meer en meer een commerciele aangelegenheid is. Dat betekend dat als je bepaalde video’s wilt bekijken de argeloze kijker eerst wordt bestookt met reclame filmpjes voordat de eigenlijke video start. In het geval van de JG filmpjes ging het hier om een video die door JWComments was gemaakt die in de video het “nieuwe licht” van het WTG aan de kaak stelde. Hierbij was gebruik gemaakt van de door het WTG uitgebrachte DvD waar zij dus claimen exclusieve copyrights op te hebben. Nog voordat die video op het JWComments kanaal was uitgeschakeld had ik er al een kopie van gemaakt. Deze heb ik na uitschakeling van de video op het JWComments kanaal op m’n eigen kanaal geplaatst. De juristen van het WTG maken er echter veel werk van om alle voor hen ongewelvallige video’s van Youtube verwijderd te krijgen. Een eerdere melding mocht ik al eerder krijgen op een door mij bewerkte video van een JG Koninkrijkszaal liedje nummer 51. De originele audio had ik vervangen met een audio theme van een Horror film. De maker van de muziek van het JG liedje nummer 51 (Ene meneer Wilson) was dat kennelijk in het verkeerde keelgat geschoten en heeft de juristen van het WTG ingeschakeld om de door mij bewerkte video verwijderd te krijgen. Wat hen dan ook gelukt is. Het toont voor mij alleen maar aan dat het WTG in diepe duisternis leeft en absoluut niet wenst dat al haar leugens en bedrog aan het Licht komt.

      Vr. Gr. Pineut

      Like

    • Ik beraad me nog wat ik ga doen, het nadeel van disclose TV is dat je de video’s niet zo makkelijk in wordpress kan plaatsen wat dus met Youtube en Google filmpjes wel éénvoudig kan. Overigens is Youtube en Google synoniem want Google is eigenaar van Youtube. Grote vraag blijft natuurlijk welke mensen en wat voor mensen Google alias Youtube besturen. De vraag stellen is ‘m eigenlijk beantwoorden. (onreine geesten uit het rijk van de anti christ)

      Vr. Gr. Pineut

      Like

  2. Ik denk dat je conclusie geheel juist is Pineut.
    Je hebt gelijk dat e.e.a moeilijker te embedden is, maar het kan wel.
    Maar wellicht zijn er nog meer goede alternatieven. Ik zal ook es rondneuzen,,,,

    Like

Geef een reactie

