Bizarre reclame spot X-Box

Af en toe krijg ik nog wel eens een kettingmail binnen van collega’s met een powerpoint of filmpje er aan vast. Vaak gaat het om flauwe grappen of wat daar voor door moet gaan.

Vrijwel alle kettingmail gaat bij mij dan ook meestal direct naar de eeuwige digitale jachtvelden. Maar soms zijn er uitzonderingen waarvan de inhoud me dan doet denken, daar zit meer in en achter. Onderstaand filmpje kreeg ik zo ook opgestuurd, geen idee waar het vandaan komt en in welk land dit vertoond wordt. Maar de titel zei me al genoeg, “Live is Short” in 52 seconden wordt er even gespot met geboorte en dood en is kennelijk het enige wat je daar nog tussen doet : Gamen. Over smaak valt altijd wel te twisten maar grappig vindt ik het zeker niet. Eerder schrijnend dat de moderne jeugd in totale geestelijke armoede en leegheid met een grote X moeten opgroeien met het idee dat het leven kort is. Niet alleen kort, maar ook leeg en vooral liefdeloos, nutteloos en zinloos.

Geef een reactie

