De 4 ruiters van de Apocalyps in Jip en Janneke taal.

Hoi ik ben het witte paard ik sta symbool voor de vele schisma’s en valse leringen over de Gemeente van Jezus Christus.

Hoi ik ben het rode paard ik sta symbool voor de ruzies die door het 1e paard zijn veroorzaakt en de oorlogen die daardoor over de hele wereld worden gevoerd. 

Hoi ik ben het zwarte paard ik sta symbool voor de Honger en de enorme hoge prijzen voor het eten als gevolg van het ruzie maken en het oorlog voeren van het rode paard.

Hoi ik ben het vale (chlorus) / groene paard, ik sta symbool voor de Dood van vele mensen die door honger en oorlog van de 3 voorgaande paarden zullen sterven.

Al sinds de hemelvaart van de Here Jezus Christus galopperen wij vrolijk en gezellig over de planeet aarde en zijn wij aankondigers van het naderende einde van deze verdorven wereld en de aanstaande Wederkomst van Jezus Christus.

Je kunt over ons lezen in de Openbaring van Jezus Christus aan Johannes hoofdstuk 6 in de Bijbel.

Leuk hè ?

Geef een reactie

