Jezus Christus is de antichrist van de islam !

Onderstaand 2 engelstalige video’s uit 2007 en één uit 2010 die aantonen dat de wederkomst van Jezus Christus, zoals die door Christenen wordt verwacht, de islamitische antichrist (dajjal) is.

De verwarring begint inmiddels steeds grotere vormen aan te nemen en naarmate we verder in de laatste dagen, vlak voor de komst van Jezus komen, zal naast de verwarring ook de misleiding steeds groter en gevaarlijker worden. Satan speelt een ruineus en gevaarlijk spelletje met de mensen op deze wereld waardoor velen in de val van de eindtijd misleiding trappen.

Eén ding moet voor elke Christen echter heel duidelijk zijn, de komende islamitische verlosser is slechts een mens van vlees en bloed ! De islam noemt hem Mahdi zoals in voorgaande artikelen reeds is besproken. Maar ook de islam kent een antichrist, zij noemen hem dajjal. Wanneer Jezus zijn Gemeente haalt met grote kracht en heerlijkheid en met de roep van een aartsengel zal de islam dat moment aangrijpen om de rest van de wereld wijs te maken dat dit het teken van de islamitische antichrist is. Verwacht wordt dat men de illuminati/vrijmetselaars hier de schuld van zullen geven. Anderzijds verwachten moslims een éénogig persoon, of éénogig teken zoals we dat kennen van het alziend oog van de illuminati. Voor al deze zaken geld echter dat dit alles puur mensenwerk is.

Aangezien de kruisdood, opstanding en hemelvaart en ook de wederkomst van Jezus Christus door de islam wordt ontkend, dient de islam dit te vervangen voor menselijke redeneringen en personen van vlees en bloed. En wel zodanig dat het in de islamitische visie past. Naarmate de eindtijd vordert zal de verwarring en de misleiding steeds groter en moeilijker worden om te doorzien. Maar de komst van Jezus zal zijn als de bliksem, terwijl de komst van de islamitische verlosser, de Mahdi, niet gepaard zal gaan als de bliksem, maar slechts een naar voren geschoven menselijk persoon zal zijn die men grote macht, kennis en wijsheid toedicht. Dit mens van vlees en bloed zal velen verleiden en misleiden.

Naast de Mahdi kent de islam ook nog een eigen versie van Jezus, dat het hier niet gaat over Jezus Christus, Zoon van de Levende God, zou voor elke Christen heel duidelijk moeten zijn. Ook hierin zal de islam voorzien door een mens van vlees en bloed uit de eigen gelederen naar voren te schuiven alszijnde hun jezus, die zij kennen als isa.

Al deze menselijke figuren van vlees en bloed zullen trachten, in de grote komende eindstrijd, oorlog te voeren tegen Jezus Christus wanneer Hij terug komt.

Hoewel het kan lijken dat e.e.a. qua tijdsspanne elkaar overlapt moeten we er rekening mee houden dat de islam en haar leiders alle voorbereidingen al getroffen hebben. Er is slechts één wederkomst van Jezus en op precies datzelfde moment zullen alle zaken die de islam voor de wereld heeft voorbereid in één ondeelbaar tijdspunt samenkomen. De komst van de Mahdi en de valse jezus zullen echter naar de werking en komst van satan zijn.  Het enige probleem op dit moment binnen de islam zijn de vele schisma’s en verschillende zienswijzes over de islamitische eschatologie, dit geld niet alleen tussen de soennieten en sjiïeten maar ook voor de vele kleinere groeperingen die de islam rijk is.

De algemene gedachte is echter dat de Mahdi al deze moslims opnieuw zal samenbrengen onder één juk waarna de Mahdi zijn leger zal aansturen en gelijktijdig zal ook de islamitische versie van jezus ten tonele verschijnen. Voor al deze figuren geld echter dat het allemaal mensen van vlees en bloed zullen zijn. En allen zullen zij één van doel en zin zijn. Het hoeft geen betoog door welke geest al deze mensen geleid worden. Het is de geest van de verderver, in het Hebreeuws wordt hij genoemd Abaddon en in het Grieks Apollyon. Satan zelf zal bezit nemen, wanneer het zijn tijd is, van de menselijke persoon Mahdi en met zijn beperkte macht en kracht zal hij trachten krijg te voeren tegen het heilige volk.



Referentie : Bijbelstudie Onheilige Drie eenheid

Advertenties

4 reacties op “Jezus Christus is de antichrist van de islam !

  1. Bedankt voor het be-eindigen van mijn verwarring over onderstaand filmpje.

    Ik begreep de titel en de naam van de poster niet.
    Een vreemd verhaal. The plot thickens zou Sherlock Holmes zeggen…
    Keep up the good work!

    Like

  2. Anti Christ komt van Ante Christus en is verkeerd vertaald. Ante betekent ‘in de plaats van’. Het is een lang verhaal maar het komt er op neer dat de huidige Paus, die de laatste zal zijn, zich zal openbaren als de plaatsvervanger van God op aarde. Wellicht wanneer hij op 25 september 2015 in New York de voltallige VN zal toespreken? Op de Pauselijke kroon staat de tekst ‘Vicarius Filii Dei’ oftewel ‘Vertegenwoordiger van de Zoon van God’. Elke letter in deze 3 woorden heeft een numerieke waarde en als je de totale waarden van de 3 woorden bij elkaar optelt, krijg je … tadaaa … het getal 666. Als ze Project Blue Beam/HAARP en andere technieken gaan inzetten om zo de wereldbevolking te misleiden, dan zou 25 september 2015 de perfecte datum zijn.

    Like

  3. In bovenstaand artikel komt vaak het woord ‘geld’ voor. Dit is niet correct, het moet ‘geldt’ zijn, van het woord ‘gelden’. Het woord ‘geld’ is een monetaire (financiële) aanduiding.

    Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s