NASA bereid zich voor, u ook ?

NASA heeft sinds enige tijd een eigen voorbereidings pagina op haar internet site staan. Hierin wordt duidelijk gemaakt dat de families van NASA en overige verwanten en aanverwanten zich moeten voorbereiden.

In de video spreekt de woordvoeder in algemeenheden over zaken die kunnen gebeuren zoals interstellaire rampen en rampen op aarde. Wat interstellaire rampen betreft behoeven we niet lang te denken wat daarmee wordt bedoeld. Men zwijgt over en verzwijgt de komst van ELEnin dit jaar. Voor insiders is dit echter allemaal al lang bekend. Om geen paniek en massahysterie te veroorzaken spreekt men in algemene termen. Een overlevingspakket, extra batterijen, voedsel etc. wordt aangeraden. NASA bereid zich al een tijdje voor, u ook ?

Bronnen : NASA | GetReadyGov

4 reacties op “NASA bereid zich voor, u ook ?

  1. Als NASA met haar voorkennis al een officieel bericht de wereld in stuurt dan zal het niet lang duren of er zal iets gaan gebeuren. Nu is alleen de vraag nog waar en wat voor soort ramp. Hoewel je je misschien niet helemaal kunt voorbereiden denk ik wel dat je je best kunt doen voor het geval dat je als je 3 dagen en nachten in je huis moet bivakkeren zonder voedsel, water en licht..
    http://www.bee-prepared.nl/voedsel-c-100.html
    http://www.basicwaterfilter.com/british_berkefeld_rvs_waterfilter.php
    http://www.deverguldekaars.nl/goud-en-zilver-c-119/stompkaars-goud-p-452

    Sterkte de komende tijd!

    Like

    • hallo nicolaa
      geen 1 mens kan vertellen wanneer de wereld vergaat het kan binnen een seconden gebeuren of binnen een uur of maand of half jaar of jaar of jaren niemand kan het vertellen alleen een aanwijzing ze konden japan toch ook niet voorspellen dus ja ik geloof in god en in me zelf en de wereld ik ga uit mijn gevoel uit en de wereld vergaat wel maar wanneer weet ik niet voordat ik de maija kalender of hoe het ook heet ondekte heb ik gedroomd dat wereld onder water ga en dat ik me kindje in me armen had en het overleefde en een nieuw wereld er was en later had ik gedroomd dat alles onder de ijs en sneeuw was dus ja het is maar een droom en daarna ondekte ik de kalender die ik in mijn droom had gezien en dat vond ik heel eng ik droom wel vaker wat en het gebeurd ook echt maar goed niet altijd hoor ik vertrouw en geniet elkedag van mijn leven ben allang blij dat ik elkedag gezond wakker wordt wie niet? hou je hier niet mee bezig dan laat je je zelf alleen maar voor de gek houden en wordt je opden duur wanhopig of woedend of angstig of door de war

      Like

  2. geen 1 mens kan vertellen wanneer de wereld vergaat het kan binnen een seconden gebeuren of binnen een uur of maand of half jaar of jaar of jaren niemand kan het vertellen alleen een aanwijzing ze konden japan toch ook niet voorspellen dus ja ik geloof in god en in me zelf en de wereld ik ga uit mijn gevoel uit en de wereld vergaat wel maar wanneer weet ik niet voordat ik de maija kalender of hoe het ook heet ondekte heb ik gedroomd dat wereld onder water ga en dat ik me kindje in me armen had en het overleefde en een nieuw wereld er was en later had ik gedroomd dat alles onder de ijs en sneeuw was dus ja het is maar een droom en daarna ondekte ik de kalender die ik in mijn droom had gezien en dat vond ik heel eng ik droom wel vaker wat en het gebeurd ook echt maar goed niet altijd hoor ik vertrouw en geniet elkedag van mijn leven ben allang blij dat ik elkedag gezond wakker wordt wie niet? hou je hier niet mee bezig dan laat je je zelf alleen maar voor de gek houden en wordt je opden duur wanhopig of woedend of angstig of door de war

    Like

  3. Pingback: NASA de toekomst van oorlog | Bent u al de Pineut ?

Geef een reactie

