Dwangarbeider uit Maassluis weigert nog langer om papier te prikken

Marius Blog

Het is 1,5 jaar geleden dat ik ben verhuisd van mijn geboortestad Rotterdam naar Maassluis. Eigenlijk voornamelijk omdat mijn vrouw daar weg wilde. Mede ook omdat we wel een nieuw begin wilde, nadat mijn winkel daar mislukt was.

Het was niet mijn eerste keer dat ik mijn eien bedrijf had, ik  had wel vaker een bedrijf laten mislukken. Maar dit keer heb ik er wel heel veel schulden aan overgehouden. Buiten mijn bedrijven om ben ik eigenlijk het grootste deel van mijn leven werkloos geweest. Niet echt omdat ik dom ben, of lui, maar eigenlijk vooral omdat ik nooit echt geweten heb wat ik wil worden als ik groot ben. Nog steeds niet eigenlijk.

Voor andere mensen is het vaak heel erg makkelijk om te zeggen dat je maar moet gaan werken. Zij hebben een leuke baan, of een goed salaris. De enkeling met en salaris niet veel boven het…

View original post 1.328 woorden meer

Geef een reactie

