9 Jarige Opera Diva in Hollands Got Talent

Engeland sloeg in 2009 stijl achterover toen de 48 Jarige huisvrouw Susan Boyle bij de talentenshow Britain’s Got Talent een foutloos optreden gaf van “I dreamed a Dream uit de Musical Les Miserables”

In Nederland is ze 9 jaar oud, heet Amira Willighagen en komt uit Nijmegen. De rest moet je maar aan je oren overlaten…

“Ik ben wel een beetje zenuwachtig”, zei Amira voor haar optreden in het aankondigingsfilmpje. Voor de driekoppige jury zei ze nadien op het podium: “Het begon met Koninginnedag. Mijn broer Vincent, die speelt viool, en ik wou ook graag iets doen. Dus ik dacht, ik ga maar wat zingen. Ik zocht op YouTube een liedje, en toen hoorde ik operaliedjes. Die vond ik heel erg mooi en toen ben ik die gaan zingen, en ja…”

Amira zette zich vervolgens als een volleerde Opera Diva a la Maria Callas aan met ‘O mio babbino caro’. Onvoorstelbaar dat dit talent amper negen jaar oud is geen zangles krijgt en gewoon even Maria Callas staat te zingen.

Amira mag met een Golden Ticket direct door naar de liveshow van Hollands Got Talent.

Geef een reactie

